Wij zien reclame breder dan alleen het communiceren van een logo. Elk bedrijf heeft een karakter welke ze uitdraagt naar buiten, het imago. En dat imago wordt versterkt door binnen en buiten samen te smelten. De sfeer -het karakter- moet voelbaar zijn voor klanten, leveranciers en personeel. Een sfeervolle warme wachtruimte neemt stress weg bij de tandsarts of artsenpraktijk. Een frisse visual op een wand versterkt het buitengevoel bij een winkel in sportartikelen. Een groot kunstwerk op een akoestisch paneel in een hal zorgt voor demping van geluid en zorgt voor een modern tintje bij dat vooruitstrevende productiebedrijf. De aankleding binnen zegt iets over het karakter van uw bedrijf en laat uw klant zich thuis voelen.
Het complete plaatje
We willen allemaal onderscheidend zijn, maar het moet wel kloppen, toch? Tenslotte kiezen we ook met zorg onze outfit wanneer we een avondje uitgaan. Hoe beter het plaatje klopt, hoe beter de indruk!. Zo'n imago omvat alles wat afgestemd is op de huisstijl: bewegwijzering, bedrijfskleding, wagenpark, gevelaankleding. Maar ook het interieur kan prima in de stijl worden doorgetrokken door bijvoorbeeld visuals te gebruiken op behang, gordijnen of teksten op een wand. Met speciale interieurfolie krijgt het oude kantoormubilair weer een eigentijdse look zodat ook deze weer aansluit bij het geheel. Het totaalpakket, dát is reclame.